Sep 11, 2009

感謝狀ㄧ枚 - 獻給台南恩客 Iris / Thanks! Iris




來自台南的恩客Iris.她從我部落格跟我購買"出遊"墬鍊.但下單信件當中她希望我幫她做紅色"出遊"墬鍊.
A customer of mine Iris, she ordered a "Fly Around" pendant thru my blog but she had an enquire about the color.She would like me do make a red "Fly Around" pendant.

其實Serena是非常喜愛紅色的.我有紅鞋,紅外套,紅皮夾,背包 ....哈哈.也做了一件紅色達拉木馬墬鍊給自己戴! 但是我總是覺的紅色這顏色這麼鮮豔跟強烈客人應該不敢戴吧.所以我作品系列裡是看不到紅色的!
Actually Serena is a red color lover. I have red shoe, jacket,wallet,bag ...... ha ha ,and I did make a red Dala Häst pendant for myself;however,I though red color would be too bright and strong for my customers, so I didn't put red color in my collections!

在幫Iris製作紅色" 出遊"墬鍊時, 我心想多做幾件到設計師週週末設計市集賣賣看吧! 果然搶眼的紅色真的是最受客人青睞. 賣到缺貨!
During making red "Fly Around" pendant for Iris. I thought maybe I could make more and sell them in Design week market. Red "Fly Around" pendant is so popular and sold quite well in the design market!!

感謝Iris,若不是你提議要做紅色我還不會嘗試呢!你真是Serena的幸運之神啊!
Thanks ! Iris !




攤友寶咖咖也買了紅色"出遊"墬鍊呢!平常活蹦亂跳又愛搞笑的寶咖咖幫她拍照時還姿勢擺的"硬梆梆"還很靦腆! 跟右手邊搞笑的照片真是判若2人ㄚ! 我們跟麥當勞訂的中餐 ,當服務生在跟我們收錢時, 她就揹起麥當勞歡樂送背包揹起來了! 有可愛啦!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin